Näinhän mä arvelin, että tässä käy. Laihdutuskuuri toimii yhtä hyvin kun tänne kirjoittelukin. Kyllä mä oon saamaton! Pitäis varmaan joku personal traineri hommata.
 Ukon lomakin loppui. Tää on eka viikko kun se on töissä. Täytyy kyllä myöntää, et raskasta se on, lomailu. Alkaa toisen naama pikku hiljaa jo tympästä. Ja jotenkin kun sitä olettaa, etää kun toinen on kotona, ni sais sitä apua vähän erilailla. Njääh...toiveunta. Se vaan vituttaa niin rankasti. Mä jaksan hyvin (niinniin) kun oon yksin näitten muksujen kans. Sillon mä tiedän , et mun on pärjättävä yksin enkä apua saa. No, jos mun ukko sit on kotona, ni mä oletan , et saan sitä apua. Jos en saa ni voi viddu. Eli helpompi olla yksin lasten kans ku yhdessä. Ei mene hermot niin herkästi. Olen saanut jopa lasten rytmit nyt tällä viikolla kuntoon. Ne herää klo 7 ja aamupäiväunille klo 9. Sit ne heräilee ja annan ruuan klo 11. Sit touhutaan ja leikitään, itketään ja kirotaan. Välipalaksi jotain siin yhden aikaan ja ruoka n, klo 15. Sit jätkät kiiruusti unille ja jos oikein hyvin käy ni ne nukkuu viiteen asti. Sit yritän pitää ne pystyssä siihen ilta kahdeksaan ja viimestään ysiltä nukkuun. Vielä ainakin on toiminu. Tällei kirjotettuna näyttää sikahelpolta tää mun päivä. Mut siin ei tarvii kun hetkellinen herpaannus ni koko päivä menee vituiks. Pitää laittaa ruokaa. Vilmalle ja mulle omat ja pojille omat. Pitää vaihtaa vaipat (paska) ainakin kolme kertaa ennen iltapäiväunia. Miten niin pienistä ihmisitä tulee SITÄ niin paljon? Sit niitä pitää viihyttää, muistaa lukita (hakasilla) ulko-ovet ettei toi yks riiviö pääse kovin pitkälle. Yleensä karkaa n, 10kertaa päivässä. Sitä pitää komentaa, kieltää, uhkailla ja kiristää...melkein kokoajan. Kiusaa poikia ja tekee pahuutta heti kun silmä välttää ja joskus jopa vaikkei välttäiskään. Mitä mä oon tehny väärin? En saa 3,5 vuotiasta kuriin. Tiedän mä, liian vähän huomiota. Ei vaan yks ihminen repee kovin monelle. Jaa miks oon tehny näin monta lasta jos en jaksa. No kaksoset...minä en niitä pyytänyt, ne tulivat minulle pyytämättä;).

 Kaksosista puheen ollen, Päärynä joutuu taas tutkittavaks.Ne on siitä huolissaan kun ei vielä konttaa eikä nouse istumaan eikä seisomaan.NII! Lääkärillä jo käytiin ja se ol sitä mieltä et Päärnällä on epämuodostunut suu, korkea kitalaki, pieni pää. Se nyt epäilee, että Päärynällä ois kumminki joku sauma kallosta ummessa. Sen pää on kuvattu jo kaks kertaa röntgenillä ja magneetilla ja kaikki saumat on ollut auki. No ehkäpä siitä löytyy loppujen lopuks jotain vikaa kun oikein kaivellaan. Eilen sain selville, että se lääkäri ilmeisesti yrittää tarjota pojalle Cohenin oirehtymää. Puolen kuun paikkeilla pitäs mennä johonkin spiraalikuvauksiin. Kutsua odotellessa...