Armoton laihduttaminen siis. Siskot Hannele ja Anneli on kylässä ja tässä meidän kaikkien syömätapoja seuraillessa tulin siihen tulokseen, että tähän on tultava muutos. (jälleen kerran:)). Annoin pikkusen tytöille jotain tavoteltavaa. Jos ne vuodenloppuun mennessä ovat laihtuneet yli 10kiloa, saavat 500e. No nyt ei tartte kuvitella, että rahoissa rypisin. Tietenkin mä haluan pitää rahani ja saan ne pidettyä jos laihdun enemmän kuin ne. Tai siis jos mä laihdun yli 10kg ja tytöt alle, mä pidän rahat. Jos taas kaikki laihdutaan yli 10kg, ni sit vaan ollaan onnellisia 10kg hoikempana. Saas nähä miten käy. Täytyy siitä kirjotella sitten enempi tonne laidutussivulle.

 Päivä on ollut aika lepposa. Heräsin vasta yhdentoista aikaan. Mitään ihmeellistä ei oo tehty ja parin tunnin päiväunet otin tossa neljän jälkeen. Nyt ei sitten väsytä yhtään. Onpa kumma.

 Olispa mulla yks hyvä juttu. Joonas veljeni löysi tuossa yhtenä päivänä rahapussin. Selvitti sitten pussin omistajan ja palautti pussin. Omistaja antoi löytöpalkkioksi 300euroa. Pussissa oli 3000euroa rahaa. Minä tietysti ylpeänä Äijjälle kerroin rehellisestä veljestä. Ukko naureskeli ja sanoi, et me veljeni kanssa ollaankin varmaan maailman ainoat ihmiset jotka vielä rahapussin palauttaa. Loukkaannuin, koska uskon vielä ihmisten hyvyyteen. No, saman päivän aikaan Joonas hukkasi oman rahapussinsa, missä oli tämä 300euron löytöpalkkio. Jaa onko se palautettu...no eipä ole näkynyt. Mitä siis tästä opimme. Pidä itselläsi kaikki minkä löydät, niin ne muutkin tekee. Ukko oli taas kerran oikeessa. Kylläpä ottaa pattiin.