Tänään on ollut aika kiva päivä. Aamulla sai nukkua pitkään ( 8:30) ja Äijjä valmisti mulle aamupalaa. Vilma ja Äijjä lähtivät sen jälkeen uimarannalle ja minä jäin mattopyykille. Meidän takaterassilla on hyvä pestä mattoja. Sain siinä samalla kivan rusketuksen vaikka aina olen väittänyt että muhun ei ota aurinko. Eihän se sisällä otakaan:). Äijjä laitto meille ruokaa ja minä siivoilin kämppää. Siivoan siis edelleen, mutta nyt tuli pakollinen tauko kun Äijjä ei suostu nousemaan sohvalta. Haluaa levätä hetken. ( on muuten maannut siinä jo kolmatta tuntia) Otsikko on hieman harhaanjohtava, koska meillä ei vielä tuota raparperipirakkaa ole. Herra on lähdössä hakemaan raparperiä kunhan tuolta lepäilyltään kerkeää.

 Mulla ois kohta ne synttärit. Olis kiva kun sais jotenkin järjestettyä jonkun näköset pirskeet. Enpä jaksa kuitenkaan ressiä asiasta ottaa. Keskiviikkona me lähetän tän kadun naisten kanssa teatterireissulle. Kiva tutustua niihin vähän paremmin. Aivot lyö nyt niin tyhjää, että taidan jättää kirjottelun toiseen kertaan.