Kirjuutan vaan nopsaan kun kuuluu tuolla toinen apina heräilevän. Tänään tuntuu jo vähän paremmalta. Kirjoittaminen asiasta helpottaa. Että kiitos vaan H:). Saatiin hieman juteltua. Ei mitään mullistavaa, mut aamulla jo makoiltiin hetken aikaa samassa sängyssä, kunnes Lettu veti lipat, Päärynä sai hepulit ja Vilma satutti sormensa. Perhe-elämä on niin IHANAA! Mä muuten ratkaisin mikä mun ja ukon ongelma on. Ukko kuvittelee, et mä ymmärrän parista sanasta sen pääkopan sisältöä, tai mitä se tarkottaa. Ja se kuvittelee myös, et kun tääl on sen kavereita ja ne on ulkona ja mä sisällä, että kun se niille kertoo juttuja ni se on kertonu ne sillon mullekkin.  Riittää kun ollaan samalla tontilla. Ja mä taas puhun liian paljon ja liian hankalasti. Pitäs vaan sanoa tyyliin " ruoka, syö!" "panettaa, seksiä"  jotain tämmöstä yksinkertasta. Mä olin siis aivan yllättynyt kun ukko kerto tänään, että se harrastaa elokuvien katselua. Siis oikein HARRASTAA! 12vuotta ollaan tunnettu ja nyt mä vasta saan selville, et herra harrastaa elokuvia. Siis mun ois pitäny se tajuta siitä kun se haluaa hyvän taulutelkkarin ja hyvät äänentoistolaitteet. Miten vittu mä en sitä tajunnu? Kun mä tykkään kattoo elokuvia ni mä sillon harrastan sitä. No joo, tykkään mäki joskus ryypätä, mut en mä sanois kyllä sitä harrastavani. Ehkä tässä pitäis yrittää löytää semmonen puhetapa/yhteys, että molemmat ymmärtää toistaan suhteellisen kivuttomasti. Ollaan muuten lähdössä ravintolaan syömään;)